5 maj 2010

Fan alltså, jag är inte så duktig på det här med att blogga! HE HE HE!

Vad har jag gjort sen sist jag skrev någonting här?! Jag jobbar, jobbar och jobbar lite till! Både på SkyBar och Ica Ettan och jag bara älskar´t! :) Tycker det är skitroligt. Hoppas på massa tider i sommar på Ica Ettan, får nog ett svar på det nästa vecka med lite tur!

Sen har jag ju då träffat en kille i Örebro. Han är underbar men han gör mig galen på samma gång. Jag vet inte riktigt hur det kommer gå men jag vill absolut inte släppa taget för jag tycker om honom så mycket. Men det visar sig, en sak i taget!

Nu ska jag gå och laga mat, fan vad gott det ska bli! :)

Kommentarer
Postat av: tess

Haha, om det gör!! Och vem är killen från Örebro?!

2010-05-05 @ 18:49:28
URL: http://erikatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0