Äpplepaj! :)

Igår vid 17.30 bar det av mot Sjökrogen för att träffa några kära jobbarkompisar för käk och lite alkohol. Vi vart bara sju stycken för en jäkla massa lämnade återbud, tråkigt! Men vi som var där hade riktigt trevligt. Åt en massa gott, filodegsrullar (tror jag det hette?) till förrätt, mums säger jag bara! Sen varmrätt och dessert på det! :)
Vid halv tio - tio drog vi hem till Erik. Klättrade ut genom hans vardagsrumsfönster så var det värsta uteplatsen där, haha! Så vi satt där ute och snackade skit och drack lite vin (rödvin) jag försökte, men det gick fan inte ner mycket alltså. Rökte även vattenpipa och hade det mysigt! Tack så hemskt mycket för igår! Var hemma lagom till klockan två, då var jag tvungen att ta ett bad för jag var en isbit när jag kom hem!

Idag har jag inte gjort så mycket! Gjorde en äpplepaj nu på kvällen som vart riktigt god :) Det är väl det som jag kan dela med mig av ungefär. Nu ska jag gå ut på yr.no och kolla hur vädret ser ut för imorgon :) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0