Gin Rummy

Då har vi spelat gin rummy för sista gången innan Mathilda åker. Jag vann, hoho! Ovanligt?! ;)
Lärde Mathilda några patienser (google säger att det stavas så?!) som hon kan lägga i fall hon får lite dötid i Turkiet. Eller lärde henne, fräscha upp hennes minne skulle jag nog kalla det :)

Nu ligger jag i sängen och slappar. Ska sitta här tills det är dags att sova för jag ska jobba imorgon. 14 - 20 på Ica! Det blir en jäkla jobbhelg, men glad är jag för det! Ica imorgon 14-20, Lördag skyen 21 - 02 och söndag skyen 21 - 01/02, beroende på vad gästerna vill. Det är abonnerat för 120 pers då så vill dom ha öppet till två så ska vi ha det :)

Nej sov så gott mina vänner! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0