Happiness!

Hallå där! Idag har det varit en riktigt bra dag, kan inte ha blivit bättre typ.

Jobbade 14 - 20 på Ica idag och sen kallar chefen in mig på sitt kontor. Genast fick jag värsta klumpen i magen och börjar tänka "vad har jag gjort för fel nu då, nu kommer hon säga nåt dåligt" men thjii, där fick jag! Hon ville bara berätta att jag fått sommarjobb!!! Jag vart så jäkla glad att jag nästan kunnat gråta en skvätt. Får schemat om någon vecka om hon hinner klar men det kommer vara ungefär 75% under hela sommaren! Åh så glad jag är!

När jag kom hem åt vi gott och så köpte jag med mig en liten bakelse hem för att fira att jag fått sommarjobb, haha! Efter det gick jag ut och mötte Mathilda för ett sista hejdå! Fick låna hennes vännerbox under tiden hon är borta, har ju aldrig kollat på det ordentligt! Vi rökte lite cigg och kramades hejdå! Ha en underbar resa bruden, jag kommer sakna dig! ♥ Sola lite för mig också, eftersom jag kommer jobba i sommar så jag kommer vara likblek ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0