Ledighet!

Jag har verkligen bara njutit av att jag var ledig igår. Skulle ha varit ledig fredag men då fick jag hoppa in och jobba på kvällen, stänga helt själv men det gick bra!

Igår när jag vaknade gick jag ut och satt mig på gräsmattan, Stefan och Anders var här och fixade klart trallen. Jag satt i solen och stekte en liten stund innan jag var tvungen att hoppa in i en dusch och åka iväg och handla.

Vi grillade på kvällen, hade bjudit över Mathilda också. Ville bjuda henne på mat innan hon åker till kära Turkiet. Vi åt grillat fläskfilé, ugnstekt potatis, beasås och tzatziki, mmm så gott! Efter maten spelade vi Gin Rummy och jag och Mathilda spöade skiten ur mamsen, haha! Mumsade även på goda jordgubbar och lite mörk choklad! :)

Mathilda och jag åkte iväg och hämta hennes mamma och peter och när vi kom tillbaka till mig satt vi och snackade och rökte som bara den. Halv fem åkte hon hem imorse, det tog inte många minuter innan jag sov efter det. Men det var riktigt trevligt och mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0