Mördarhelg!

Idag känner jag att jag har haft en bra dag! :)

Vaknade vid halv elva och duschade och allt det där. Åkte ner på stan till Kunskapscompaniet för ett sista hej då och lite snack, nu är min period över där. Stannade på vägen för att köpa en blomma till Ulrika som tack för all hjälp jag fått! Fick nog en av dom bästa handläggarna man kunde få där :)

Efter gick jag till Cut & Blow och klippte mig, kände att det var dags.. fem månader sen sist. Dock ingen större förändring men det känns fräschare! Och så använde hon en volume master i miniformat och den gjorde fan under. Så den råkade slinka ner också, 199:- hur bra pris som helst för en sådan bra grej! Köpte även mitt skydd som jag har i håret innan jag plattar det. Dom rea ut det för 79 istället för 179 för dom hade bytt utseende bara, mycket bra för mig! Råkade även gå förbi H&M och köpa ett svart tubtop linne för 49,50, haha! ;P

Till sist gick jag förbi gränden och köpte med mig en kyckligsallad och åkte till jobbet och åt för att sedan jobba 15.15 - 21.15. Fick lite tider som jag ska jobba i helgen också, jag förstår inte hur jag ska orka.

Imorgon (fredag) Ica 17-20, SkyBar 21-02! Lördag: Ica 10.30-15.30, SkyBar 21-02. Söndag: Ica 10-18.15! Visst, det är åtta timmar från jag slutar på SkyBar tills jag ska vara på ICA. Men jag ska varva ner och somna också vilket inte brukar bli förrens ca halv fyra. Sen ska jag upp halv nio, fem timmar sömn och så mycket jobb? Det klarar inte jag. Jag är bara människa! :) Har jag lite tur så kanske Emma tar mitt pass på lördag på SkyBar men hon har också mycket att göra. Jag får prata med Helen och se om hon har någon lösning! :)

Nu är jag egentligen jättetrött. Ska lägga mig i sängen det ska jag göra, men tänkte slå på It´s complicated med Merly Streep, somnar jag så somnar jag! :)

Kommer bli dåligt med uppdatering under helgen. Men här fick ni ett väldigt långt inlägg att gotta er i eller nåt! Sov gott och ha en bra helg sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0