Skruvdragarn!

Hittade ingenting intressant på Erikslund tyvärr! Men vi fortsätter ha utsikt och rätt som det är kommer vi hitta det fina bordet! :) Det enda jag köpte med mig hem var två trisslotter, får se om jag vinner några extra kronor, skulle inte vara fel!

När vi kom hem släppte jag ut Saga i kopplet så hon fick vara ute och äta lite gräs i det fina vädret. Jag passade på att skruva fast plankorna på den nya trallen. Men det vart inte så många först sist jag gjorde det fick jag så ont i nacken, vet inte om det berodde på att jag skruvade eller för att jag sen satt och frös och spände mig i fyra timmar, vi får se imorgon. Men vart väl i alla fall 30 skruvar, typ bara 100 kvar, haha! ;P

Nu ska jag snart trycka i mig spagetti och köttfärssås och bara dega! Bara skit på tv´n ikväll också! Får försöka hitta nåt bra att titta på. Kanske få med mig brorsan och hyra nåt, fast det finns ju bara skit där också! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0