tölfte määj!

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera, ni behöver inte påminna mig ;) haha!

Idag har jag inte gjort mycket, hämtade Wilma efter att hon varit och klippt sig, nu börjar hon äntligen likna Wilma igen. Hon har inte gjort annat än att sovit i min säng heeela dagen. Vid kl 17 så åkte brorsan och jag och hämtade mamma och sen åkte vi och handlade lite. Mamma la in en beställning på vanilj/kanelbullar! Ska fixa på altan i helgen men just nu ser det ut att bli spöregn imorgon och på fredag så vet inte hur det blir. Går inte så bra att lägga ny trall i spöregnet. Men om vädret blir okej så ska jag i alla fall bjuda på hemmagjorda bullar! Kan det bli bättre?! :)

Nu står degen och jäser, det ska den göra dom närmaste 30 minutrarna. Brosan åkte precis iväg och köper kebab, det blir köpmat idag. Jag är inte alls sugen på det men jag har ingen fantasi så kom inte på nåt annat jag kunde äta heller. Och efter maten fortsätter bullbaket! :) Välkomna över på en fika ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0