Trall(la la)

Tjenixen!

Fan, jag har blivit såld på Café World på Facebook igen. Så just nu är jag spelnörd nr 1 fast det är inte lika farligt som sist ;) Jag kan fortfarande säga att jag har ett liv. Mest på kvällarna och nätterna jag spelar.

Idag har jag varit jätteduktigt. Satt på mig mjukisshorts och bikinitoppen och gick ut på altan, inte för att sola utan för att skruva dit resten av skruvarna för Stefan ville ha tillbaka sin skruvdragare. Fy helskotta vad varmt det var! Jag höll på att smälla av, svetten rann om mig. Efter en stund kom brorsan och hjälpte till lite så slapp göra allting själv men varmt var det ändå för då passade jag på att sola lite  :)

Nu kommer snart Mathilda och Petra hit för lite Gin Rummy. Uppdaterar senare om vem som vann osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0